קידום ממומן או קידום אורגני מה נכון לעסק שלכם ?
מה עדיף- אורגני או ממומן?
הפעם נסביר בצורה פשוטה וברורה למה עדיף לעשות קידום אורגני או שבכלל לעסק שלכם עדיף קידום ממומן.
למה שההבדלים בכלל יעניינו אתכם? אתם בטח אומרים לנו בלב – דיגי, עזבו אותי מאורגני ולא אורגני, דברו איתי בלידים!
ברור לנו, אבל על מנת שנוכל לקדם את העסק שלכם בצורה האידיאלית חשוב לנו שתדעו בדיוק למה אתם נכנסים עם קידום ממומן ולא ממומן.
היתרונות והחסרונות בקידום ממומן
קידום כזה מתאים כמעט לכל עסק, הרציונל בקידום ממומן הוא לאתר את הלקוחות שבפועל המוצר שלכם רלוונטי להם.
בגוגל נאתר אותם בצורה "מגיבה" (כלומר, הם מחפשים נושא ובתגובה הקמפיין שלכם עולה) וברשתות החברתיים נאתר אותם בצורה של "דחיפה" (כלומר, הם גולשים ואנחנו מזהים אותם כלקוחות פוטנציאליים ומציגים בפניהם את הקמפיין)
היתרונות
- גמישות
- רלוונטיות גבוהה ובלתי נמנעת לעסקים שרוצים כמויות גדולות של פניות
- אפשרות מיידית ומהירה לשלוט בכמות הפניות שמגיעה לעסק.
החסרונות
- עלויות גבוהות.
קידום אורגני
הרציונל ב-SEO הוא להתאים את האתר שלנו למנועי החיפוש.
המשמעות היא שהלקוח המרכזי שלנו הוא גוגל ושעלינו להבין אותו, אנחנו צריכים להבין כיצד גוגל "חושב".
אין אתר או תחום שלא יכולים להתאים את עצמם למנועי החיפוש.
היתרונות
- במצטבר העלויות נמוכות יותר מבקידום ממומן.
- ישנם לקוחות ו/או גולשים המתרשמים מהמיצוב של האתר ברשימה של גוגל, הדבר מהווה עבורם ערובה לאיכות השירות והמוצר.
החסרונות
- התוצאות יגיעו רק לאחר כמה חודשי קידום.
- נדרשת המשכיות גבוהה בקידום, אם מפסיקים באמצע מאבדים את התוצאות.
השורה התחתונה
אם נדבר בצורה כללית, האסטרטגיה העדיפה לרוב הלקוחות היא אסטרטגיה המשלבת את שני סוגי הקידום.
עם הזמן, ככל שהקידום האורגני מתחזק אפשר להוריד את ה"פושים" הקטנים שאנחנו נותנים בקידום ממומן ולהישאר רק עם SEO.