ברכות, החלטתם לתפעל את העמוד העסקי – לבד או עם חברת דיגיטל
הנה כמה חוקי סושיאל שאתם חייבים להכיר

1.
עשה!
אל תתבייש לפרסם, לשווק, להציג מוצרים ומחירים בשביל זה העוקבים שלך פה
אל תעשה!
אל תגרום לדף שלך להיראות כמו לוח מודעות ביד 2 – ערך מוסף יתרום באופן עקיף למכירות

2.
עשה!
תדאג שהפוסטים שעולם בדף יהיו אסתטים, התמונות מוקפדות ורלוונטיות
אל תעשה!
אל תעשה רק פוסטים מעוצבים, תציג לעוקבים שלך גם חומרים אותנטיים מהעסק, את האנשים שמאחוריו – לפעמים תמונה פשוטה מאייפון יכולה לעשות עבודה גדולה.

3.
עשה!
שמור על העברית! אף אחד לא אוהב לראות טעויות כתיב בפוסטים ותמיד יהיה האחד שיעיר עליהם – מתקשים? תנו למישהו אחר לעבור לכם על הפוסטים או העבירו בקבוצה שזהו כל תפקידה
אל תעשה!
דבר פשוט – פייסבוק היא רשת חברתית שנכנסים אליה בשביל ההנאה, אל תחפור יותר מדי ודבר בשפה קלה להבנה – או בקיצור: דבר סושיאל!

4.
עשה!
נהל את התגובות, הגב לביקורות, נצל את הדף לתת שירות לקוחות
אל תעשה!
אל תמחק תגובות! אם לא קיללו, הכפישו או הספימו תן את המענה הראוי גם ללקוחות כועסים. לעיתים מחיקת התגובה יכולה להפוך בעיה קטנה להרבה יותר גדולה!

[crum_single_image image_size="full" align="aligncenter" _id="203132" image_source="media_library" image="3871" alt="טיפים לכתיבה ברשת חברתית" on_click_action="lightbox"]

זכרו שכאשר מישהו מגיב בעמוד זו מתנה שמאפשרת לכם לקבל הצצה למחשבות של אנשים נוספים. לכן תגובתכם אליו חשובה – למעון האחרי שקוראים את הפוסט 

5.
עשה!
שמור על פעילות בדף! הקפד להעלות פוסטים, עדכונים מבצעים וסתם תכנים מגניבים באופן שוטף
אל תעשה!
אל תזרוק לדף פוסט פעם באף פעם רק כשאתה רוצה לדווח על מבצע חדש! העוקבים שלך שווים יותר מזה

6.
עשה!
פעילות RTM או בשמה המלא REAL TIME MARKETING היא פעילות מבורכת, התכתבות עם הנושאים החמים והאקטואליים הן חלק מ-DNA של הרשתות החברתיות. ישראל עלתה למונדיאל תגיב ונסה לקשר את זה לעסק שלך.. לדוגמא: כחול לבן התוצרת הכי טובה!
אל תעשה!
אל תיהיה תלוש מהמציאות  לא כל יום הבינלאומי למשהו הוא סיבה מספיק טובה להעלות פוסט, ולא כל יום בחירות צריך לעלות

7.
אל תעשה!
בלי שקרים, בלי הגזמות ובלי סילופים – תיאורים פומפוזיים לרוב הם סתם מיותרים
עשה!
תיהיה כנה

אה, וטיפ אחרון – תגוונו. לא סתם החלפנו בין העשה לאל תעשה בפסקה האחרונה…

[fw_form _id="977641" form_id="2224" color_form="white" color_btn="secondary" custom_css="{`kc-css`:{}}"]