פתיחת פרופיל לינדקאין – איך עושים את זה נכון ?


חלק א׳

הבנתם את הפוטנציאל שטמון בניהול חשבון לינקדאין

ועכשיו צריך ליישם את זה בפועל.

מדריך קצר זה נועד לעשות לכם סדר, 

ולהקל עליכם בבואכם לפתוח פרופיל אישי.

 

פרופיל אישי יכול להיפתח משני מניעים עיקריים: 

  • תעסוקתי: לבסס את הנוכחות הדיגיטלית שלכם בזירה בה ישנן הזדמנויות תעסוקתיות, מתקיים הד האנטינג מצד מעסיקים.

  • שיווקי: לבסס את הנוכחות הדיגיטלית שלכם כבעלי עסקים, כטאלנטים בתחומכם, ולהגביר את החשיפה שלכם ללקוחות עסקיים פוטנציאלים 

 

לפני שמתחילים: שאלת הבסיס שכולם שואלים.

האם בלינקדאין חייבים לעבוד באנגלית? 

 

התשובה החד משמעית בהקשר זה.

תלוי!

תלוי מי הלקוחות שלכם ו/או המעסיקים הפוטנציאליים שלכם 

ובאיזה שפה הכי נוח להם לתקשר.

באיזה שפה נעשית התקשורת בענפ/ים בהם אתם פועלים.

אם הפעילות הינה גלובלית, ואתם מטרגטים לקוחות / מעסיקים גלובליים – התשובה כמובן ברורה – אנגלית בלבד.

 

מנגד אם הלקוחות שלכם פועלים בישראל, 

התשובה תלוי. 

תלוי בענף, בתחום.

 מן הסתם אם אתם עובדים בענף ההיטק – כפי הנראה השיח היומיומי שלכם יהיה באנגלית, במיילים, בארגון, עם לקוחות הארגון וכ״ד.

לעומת זאת, אם אתם יועצים ארגוניים שמלווים ארגונים מכל התחומים, והפעילות שלכם נעשית כאן ובעברית – אין ספק שבעברית תהיו במיטבכם, וזה גם מה שיהיה נוח ומובן לצד השני. 

 

פתיחת פרופיל לינדקאין

, צעד אחר צעד: 

פתיחת חשבון 

נכנסים לכאן 

 

eqEVUDbcwmlZTFY s TQolzTZrfyGxI06l Vxts6cFVk5aRu4QFmvb0Acnzka53aGIM6m7HwIEuU01uRRLO8 kNzAdbZ14pS9ow1S4ydmAzLeXn dO299e2DATdPQyiCi7GgivL4

מזינים מייל וסיסמא או מתחברים באמצעות פייסבוק אם יש לכם חשבון פעיל. 

בשלב הזה תידרשו לענות למספר שאלות כמו שם, בדיקה שאתם לא רובוט, מיקום גאוגרפי 

במהלך שלב זה, המערכת תבקש מכם לסמן את התפקיד האחרון שלכם, זאת כדי לסייע לכם באיתור קהילה מקצועית פוטנציאלית.

 עשו זאת. מלאו את הפרטים. פתיחת פרופיל לינדקאין

שימו לב! את התפקיד יש למלא באנגלית, ע״פ האופן היחיד בו זה מופיע בלינקדאין. את הרכיב הזה חשוב למלא באנגלית, על מנת שתשתלבו בדאטא בייס בצורה תקינה ותעלו בתוצאות חיפוש מבוססות תפקיד. 

שימו לב שברגע שהתחלתם להקליד את הגדרת התפקיד, עולות לכם האפשרויות הרלוונטיות אוטומאטית.

 

BdLJwW3Q7wptT0NT1URow6cqoWlfpCNwmSVRCiHKgQk0 gMqKA wtJh jj RG737nkfE0Kg5rZPaTE4DgF5UuR5 GYhs8 JUeZA9eMmYad7kDRLlH2 6RM7aUsAS6QsR4idt42Y

ואילו את החברה האחרונה בה עבדתם – יש לאתר, השפה בה זה יירשם תלויה בשם שניתן על ידי הארגון בו עבדתם / אתם עובדים לעמוד העסקי של החברה . לכן חפשו מראש איך נכתב שם החברה בלינקדאין.

 

R xh8H1 VJuQBkK5tGpWC9qg7XAwu6prvek7gmPUfGaXIC6KMwFA4 Y1Ntt4vuRfbhmngEsKmTOnOiNMbCWTeXdxCiJCj7 l1annEqFUE9BsoJ4GXHrDXFqffZ QH0ZTAJpSrsSgשימו לב כי ברגע שבחרתי את שם הארגון האחרון בו עבדתי, מופיעים לי בצד ימין, מספר הפרופילים הפעילים הקיימים בארגון.

בשלב הזה תקבלו בקשה לאישור כתובת המייל שעימה נרשמתם.

כנסו שוב לחשבון, לפרופיל החדש שיצרתם.

הכירו את ציר ההתקדמות (מסומן בתמונה מטה) 

ציר ההתקדמות ילווה אתכם בבניית הפרופיל. 

ככל שאתם מתקדמים זה במעלה הציר, סימן שבניית הפרופיל מתקדמת!

 

SVrMQFLJa0w9aI8TD5FSNg vNChZoRDkpAj71Ir7eNuzDSjqVJDn6o8NXYAp hAFKX838oIJ4eJTV5BFgEDpcdn5lmbdP1MZ3GQQvzletI0OhafG6KUB0tqJlAGqTs6KqbCaIKLZ

 

תמונת פרופיל 

בחרו תמונת פרופיל פורמלית, עסקית

לא מטיול, לא עם בן הזוג, הילדים או החברה

רצוי שהתמונה תהייה ממוקדת בפנים שלכם 

אפשרי לזלוג  לפלג גוף עליון 

לבוש – כפי שאתם מתלבשים לעבודה

אפשר ״יותר״ חגיגי, בטח לא פחות.

גודל התמונה האידיאלי: 400 פיקסל על 400 פיקסל 

תמונת רקע 

שורה תחתונה תמונת הרקע היא – שילוט החוצות האישי שלכם.

היא לא חייבת להיות קבועה!

היא לחלוטין נכס נדל״ני שאתם מוזמנים למנף ולשווק דרכו.

זה יכול להיות המוצר האחרון / שירות חדש / אג׳נדה / ערכים.

כפי שאתם יודעים בשיווק נכון אפשר להעביר מסרים גם ללא מילים.

 

אם אין לכם נגישות למעצבים גרפיים אתם יכולים להיעזר בתוכנות עיצוב כמו קאנבה, יש גם קהילת פייסבוק למי שלא מכיר את הכלי – הנה הלינק כאן 

דוגמא תמונה עסקית, תמונת רקע מעוצבת שתומכת במסר שיווקי שאני רוצה להעביר בתקופה זו.  

8ox FfyO7TxOyWndXyEpMepvQMNFmKVWHWhQThNgr2MaYrrDRjpEPdb8TIFGaPcw5dKIf34

דוגמא: תמונה זוגית , תמונת רקע דיפולטיבית של לינקדאין שלא מעבירה לנו כל מידע נוסף

4SpnRH0QtKlrLgfU8hqQSBSaIv6 1kw2WH337gk2WMqd7RPTbVBXJKp8noIo7g TK5anlj0BfE8ryJu234WUuLIfz60VsUY67t6pdodjq4DPK iqN

כותרת הפרופיל 

זה כמעט הדבר החשוב ביותר שתכתבו בפרופיל שלכם.

רוב האנשים – עצלנים 

ומחפשים פתרונות ״קלים״ 

אם מישהו מחפש משהו איפה שהוא 

אם יקבל תשובה מיידית ללא מאמץ 

יעדיף אותה.

עזרו למי שמחפש מישהו כמוכם להבין שהגיע למקום הנכון.

לשם כך נועדה כותרת הפרופיל.

 

איך יודעים מה לכתוב בכותרת הפרופיל? 

תשאלו את עצמכם למה אתם בלינקדאין ? 

מי אתם מבקשים ש״יתרשם״ מכם 

מה יוצא לו מזה שהוא יכיר אתכם ? 

או בשפה השיווקית WHAT IS IN IT FOR ME ? 

 

TWRx0xAqzZ9xkh NaPgVUjkiKM81p ZY3bx21lYVv37uJ0ySnDqNaJuZzursW9YvIIQg8 8K0CW7JGo2TOt 0y9GTxgxLXkFBvgtxS9lyuPZdkxIPcwEAaV5dzatba1K TyLtOtY

 

דניאל הינו מומחה ללינקדאין, שימו לב להגדרת כותרת הפרופיל שלו. אין ספק שהתועלת (מה יוצא לי מלעבוד עם דניאל) ברורה ומיידית. 

השראה ודוגמאות – תוכלו לראות כאן 

 

מגבלת התווים לכתיבת כותרת היא 120 תווים.

תמצית

הצלחתם ללכוד את תשומת הלב של גולש בלינקדאין אליכם 

באמצעות העבודה הטובה שעשיתם עם הכותרת של הפרופיל 

והחוויה הויזואלית של הפרופיל 

עכשיו הוא מגיע לתמצית.

מרבית הפרופיל שלנו בלינקדאין נראה כמו קורות חיים.

מאיזה שנה עד איזה שנה עבדנו איפה.

התמצית היא המקום שלכם לביטוי עצמי.

כאשר הפעם בשונה מהכותרת רוחב היריעה משמעותי יותר.

יש לכם 2000 תווים ! כדי לספר את הסיפור שלכם.

ושוב.

כמו קודם.

אתם זה לא העניין.

אלא – 

מה יוצא לי מלעבוד אתכם ו/או לגייס אתכם.

זוכרים ?  WHAT IS IN IT FOR ME !

 

השראה בנושא תוכלו למצא כאן 

 

דוגמא מקומית: 

YFaTyt4dI NA34K4qXe4BEEr0HIW4p IWdly3Bdn75S7FkHu58KpKbbroJETl488Ugy3OO3nn06Z8m87ZcFmVBfWdMmh7lf4h1VaIr OrDLViyHuo9Rkd1W1QRUtfz lMj56tBJY

מידע נעוץ: 

מדובר בקטגוריה מאוד מאוד חשובה בפרופיל שלכם!

זה המידע שמופיע בצמוד לתמצית שלכם.

וזהו מידע ויזואלי 

שיכול להגיע מ: 

פוסטים בלינקדאין 

לינקים חיצוניים – למאמרים / וידאו / כתבות בתקשורת 

מצגות 

כל דבר שאתם מאמינים שמשווק אתכם בצורה מיטבית.

מאוד חשוב לייצר כאן תוכן ולגוונו!

 

axo 4UJcn4 RY2SN0tX3Z85pFiRTU9YILDoScEa51ETjZjsH PpI jUTSHeCE5PS v9EOwIui5RD20GSkn0TzLVPbGeBDYSB1T49DreuaJaDIYFjYQckjzMgQjMYExq a0w3vIy8