הוסיפו לינקים!! 

 

משוואות פשוטות לדוגמא: 

1. ככל שהמשתמשים שלכם יהיו יותר באתר ככה הסיכוי שהם יאהבו אותו גבוה יותר.

2. ככל שתשימו יותר לינקים המשתמשים יבלו יותר באתר.

ככל שתוסיפו יותר לינקים, ככה יהיה לכם קל יותר לשמור את המשתמשים אצלכם באתר, הלינקים יכולים להכניס את המשתמשים ללופ אינסופי של מאמרים אם הם כבר מחפשים תוכן בנושא שעליו אתם כותבים.

לדוגמא מאמר על עיצוב פנים מקשר לעוד מאמר בנושא אחר של עיצוב פנים וככה הלאה והלאה.

 

השתמשו בתמונות כדי לספר סיפור

נכון, אתם לא מעצבים

ונכון שאתם קודם כל אנשים ורבלים 

אבל אתם יכולים וצריכים לנצל את כוחן של תמונות כדי להעצים את הנרטיב שאתם מציגים במאמר. 

אל תתנו להם ברירה

אל תסמכו על המשתמשים והקוראים שידעו מה לעשות כשהם מסיימים לקרוא את המאמר.

בסופו של דבר רוב הקוראים של המאמרים שלכם קוראים אותם כדי להעשיר את עצמם או כדי לעשות סקר שוק/ לקרוא על משהו שהם רוצים לקנות ולכן הם לוא דווקא מעוניינים מלכתחילה במוצר שלכם.

מאמר טוב יודע לתת גם את התוכן הנדרש וגם לתת בסופו הנעה לפעולה שתגרום ללקוח הפוטנציאלי להפוך ללקוח. 

הכותרות שלכם צריכות לספר סיפורים

נסו להשתמש בכותרות כדי לתת נרטיב שמניע את הקורא להמשיך לקרוא. 

כל כותרת צריכה להניע לקריאה של הכותרת הבאה והכותרת האחרונה צריכה להניע לפעולה של הקוראים. 

חשבו על כותרות כעל פרקים בספר שכל אחד מהם מתאר את ההמשכיות של הסיפור או כאילו אתם מספרים לחברים שלכם משהו מצחיק שקרה לכם בראשי פרקים. 

[fw_form _id="813115" form_id="2224" color_form="white" color_btn="secondary" custom_css="{`kc-css`:{}}"]